NAZIV KORISNIKA:
VIDACO d.o.o.
NAZIV PROJEKTA:
Poboljšanje učinkovitosti VIDACO-a kroz IKT
OPIS PROJEKTA
Projektom “Poboljšanje učinkovitosti VIDACO-a kroz IKT” tvrtka je poboljšala učinkovitost obavljanja
svakodnevnih poslova kroz unapređenje učinkovitosti ključnih poslovnih procesa: 3D design-a i
konstruiranja, prodaje, nabave i upravljanja ljudskim potencijalima.
Provedbom projekta tvrtka je provela dvije ključne aktivnosti:
– Nabava IKT poslovnih rješenja – hardware
– Nabava IKT poslovnih rješenja – software.
Nabava hardware-a uključila je nabavu grafičkih radnih stanice, monitora, printera, napajanja, HDD- ova i miševa. Nabava software-a uključila je nabavu 3D CAD alata i PDM-a (Product Data Management) za 3D design i konstruiranje.
Provedene aktivnosti omogućit će proširenje suradnje s postojećim kupcima na domaćem i stranom tržištu, te će tvrtka osvajati i nove kupce i izlaziti na nova ciljna tržišta.
CILJEVI I OČEKIVANI REZULTATI:
– Povećati učinkovitost i konkurentnost tvrtke unapređenjem poslovnih procesa kroz ulaganje u IKT i
novim zapošljavanjem
– Ojačati tržišnu poziciju tvrtke na postojećim i novim ciljanim tržištima
– Doprinijeti jačanju konkurentnosti MSP-ova i razvoju informacijskog društva u Republici Hrvatskoj
Ukupna vrijednost projekta: 512.651,96 HRK
Iznos koji sufinancira EU: 287.085,09 HRK
Razdoblje provedbe projekta: 08.01.2019. – 08.12.2019.
KONTAKT OSOBA:
Dražen Škrlec
drazen.skrlec@vidaco.hr
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj publikacije/emitiranog materijala isključiva je odgovornost tvrtke VIDACO d.o.o.
Dodatne informacije: http://www.strukturnifondovi.hr
VIDACO d.o.o. main business is to provide support and service on following field of expertise:
| Automation and Robotics in Industry
| Mechanical engineering and manufacturing/commissioning
| 3D CAD services and training
| Machine safety
| Technical documentation for attesting all types of vehicles
Mokrice 179 | 49243 Oroslavlje | Croatia | EU
Open Hours, Mon-Fri 08:00 – 16:30
Copyright © Vidaco d.o.o. 2015-2019
GDPR Privacy Policy | Cookie Policy
Dear Madam/Sir,
Given the current situation and developments related to coronavirus (COVID – 19), VIDACO d.o.o. has taken and will continue to take all precautions to protect and ensure the safety of all of us, both clients and employees.
In accordance with the recommendation of the Ministry of Administration regarding the emergence of the coronavirus COVID -19, we would like to inform you that in the following period, if possible, contact VIDACO d.o.o. address electronically or by telephone (instead of direct arrival), unless the nature of the job requires a personal visit.
All official e-mail addresses and telephone numbers can be found on the VIDACO doo web site.
We use cookies and similar technologies on our website and platform to operate and secure our services, customize your experience with our services, test new changes and features, help us understand how you use our services and provide you with advertising based on your behavior. You can read more about this in our Privacy Policy.